Langkau ke kandungan utama

Irfan Khairi mendedahkan rahsia Mentor Jutawan melibatkan 8 Jutawan Malaysia

Ikuti transkripsi penuh temubual Irfan Khairi bersama ikon & mentor jutawan Malaysia.

Daripada: Irfan Khairi
Lokasi: Kuala Lumpur

Memang tidak dapat dinafikan lagi, kelapan-lapan jutawan ini tahu segala rahsia, tip, strategi, teknik dan minda bagaimana hendak menjana berjuta ringgit!

Apakah harga satu ilmu yang boleh diperturunkan oleh satu jutawan kepada anda untuk kejayaan anda?

Berapa banyak wang yang anda boleh perolehi sekiranya anda ketahui rahsia kelapan-lapan jutawan ini?

Dato’ Dr Fadzilah Kamsah, mentor kepada mentor!
Azizi Ali, Jurulatih jutawan
Chef Li (Dato’ Dr Rusly), Jutawan Senyap
Dato’ Dr Azman Ching (Jutawan MLM)
Billi Lim, Jutawan Berani Gagal
Dato’ Hussamuddin, Pengasas Kumpulan Karangkraf
Abang Abu, Usahawan/Motivator/Jutawan dari Singapura
Irfan Khairi, Jutawan Internet

Setiap ikon jutawan yang berkongsikan ilmu di dalam ebook ini telah terbukti kejayaan mereka di mata masyarakat. Strategi-strategi yang mereka gunakan adalah strategi jutawan-jutawan seluruh dunia, bermula daripada zero, sehingga menjadi hero.

Dalam Mentor Jutawan, saya menemubual 7 ikon jutawan selama 30-90 minit di rancangan radio saya “Jutawan! bersama Irfan Khairi” di Radio24. Setiap soalan ditanya secara direct untuk mengetahui rahsia-rahsia kejayaan mereka tanpa berselindung. Oleh kerana temubual dilakukan secara langsung, ia bagaikan memaksa setiap jutawan mendedahkan rahsia mereka secara telus!

Sekiranya anda mengikuti perkembangan blog saya di IrfanKhairi.com, anda akan tahu bahawa saya mengambil masa yang lama dalam mendekatkan diri dengan orang ramai sejak tahun 2006 lagi.

Tujuan adalah untuk memahami apakah masalah & soalan yang sering ingin ditanya kepada para jutawan. Soalan yang saya tanya kepada mentor jutawan direka khas untuk menjawab soalan-soalan yang berlegar-legar di kepala anda.

Ada juga soalan yang membuatkan mentor jutawan itu sendiri terkejut oleh kerana tidak pernah ditanya oleh sesiapa sebelum ini! Semuanya untuk saya pastikan dapat segala kunci dan strategi mereka untuk menjadi kaya didedahkan on the spot.

Dalami minda jutawan supaya anda juga dapat mengaplikasikan minda yang sama.

Apa yang membezakan jutawan dan mereka yang berpendapatan sederhana?

Bagaimana kesemua ikon jutawan ini pernah menemui keagalan atau bermula dari zero kini menjadi hero?

Bagaimanakah mindset seorang jutawan Malaysia?

Apakah persamaan yang ketara antara kesemua mentor jutawan ini di mana anda juga boleh amalkan?

Apakah strategi untuk memastikan apa sahaja perniagaan anda akan mencapai kecemerlangan?

Bagaimana hendak bangun setelah gagal, gagal, gagal, gagal, dan gagal lagi?

Apa yang memberi inspirasi kepada jutawan-jutawan ini?

Apakah yang dilakukan oleh jutawan-jutawan ini yang anda tidak lakukan?

Mengapa antara kita ada yang bekerja bertungkus lumus, tetapi masih tidak menjadi jutawan?

Maklumat lanjut klik di sini

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Dunia Lelaki: Lelaki lanjut usia bertambah gatal

Dunia Lelaki: Lelaki lanjut usia bertambah gatal Oleh Yusmairan Mat Yusoff Petikan Berita Harian MENJANGKAU usia 40 tahun membawa persepsi berbeza antara lelaki dan wanita. Bagi lelaki, menginjak usia berkenaan bagaikan baru saja memasuki permulaan hidup sebenar, semangat baru dan semakin matang. Wanita pula dikaitkan dengan perkara negatif dan musim saham mula menurun. Jika dilihat dari segi kematangan, perempuan lebih cepat matang berbanding lelaki. Ada gadis mula haid seawal sembilan tahun tetapi lelaki sesetengahnya sudah memasuki usia 17 tahun tetapi belum lagi mencapai tahap berkenaan. Bagi yang mempunyai anak lelaki dan perempuan mereka boleh melihat perkara yang sama. Baru berusia 11 tahun anak perempuan sudah pandai mengemas tempat tidur, mencuci pinggan mangkuk, membersihkan kawasan rumah tetapi lelaki tingkatan tiga pun masih ada yang tidak tahu membuatnya. Semua urusan khususnya pengurusan diri diserahkan sepenuhnya kepada ibu. Oleh sebab beberapa faktor itulah, kehidupan s

Benarkah hantu mengekori penulis berbanding pembaca?

Membuang 'hantu' yang membuat kita tidak menulis buku dan tidak berusaha membawa proposal kepada penerbit. Lakukan formula ABCDE penulis ini terlebih dahulu. Gantikan ayat yang berada dalam fikiran. Tik-tok kita menghampiri Konvensyen Mini Penulisan pada 20 Julai 2013. Mahu tahu siapa penulis akan turun padang? Mohon klik di sini
Zamri Mohamad adalah penulis 20 buah buku , jurulatih penulis bebas  di kursuspenulisan.com , perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi .