Jumaat, November 13, 2009

Berita kursuspenulisan.com | Apa Cerita bakal gamatkan TVIQ, Astro Ceria







Pengasas tim kursuspenulisan.com dan perunding di Akademi Penulis telah menjalani rakaman bagi siri Apa Cerita, sebuah rancangan terbaru yang bakal disiarkan di TVIQ, Astro Ceria. Ini adalah rakaman kedua pada minggu ini selepas paparan buku terbaru, 30 Strategi Membina Pengaruh di Malaysia Hari Ini, TV3.

Petikan informasi program televisyen Apa Cerita.

Explore the wonderful world of writing in Bahasa Malaysia with Adruce, Erin, Julia and Novish. Be their friends and discuss Bahasa Malaysia related issues.

Discover the joy of learning with TVIQ! Aimed primarily at schoolchildren aged 5 to 15 years, TVIQ gives an entertaining twist to academic subjects like languages, Maths and Science. You´ll be inspired to learn more with TVIQ´s educational cartoons, dramas, game shows, live action and reality shows.


Terima kasih kepada tim Apa Cerita, khususnya produser Tuan Javerd Nizar.


-----------

Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates