Isnin, Mei 13, 2013

Atiqah Rahman benar-benar mahu melihat penulis dalam diri saudara



Assalamualaikum wbt



Kepada yang membaca maklumat ini, saya mendoakan semua dalam keadaan gembira, dihujani kejutan kebaikan dari segenap sudut dan ceria di tempat bertugas dan bersama keluarga. Amin ya Allah.

Tuan dan Cik Puan yang dimuliakan Allah

Izinkan saya memperkenalkan diri, saya Atiqah Rahman dari kursuspenulisan.com.

Mulai 15 Mei 2013 saya akan menguruskan keperluan bakal peserta bengkel penulisan pada sesi akan datang.

Tugas saya adalah memastikan saya membantu Tuan dan Cik Puan ke arah sukses dalam dunia penulisan. Maklumat demi maklumat akan diberikan dari masa ke semasa. a

Pada hari ini saya akan memberikan beberapa maklumat berdasarkan respon yang diberikan melalui emel.

(1) "Bilakah kursus yang akan datang? Lama kami menunggu dan tidak sabar mahu hadir."

Setiap kursus mempunyai tarikh yang berbeza. Disebabkan kursuspenulisan.com mengendalikan kursus hujung minggu sahaja.

Maka tarikh yang diberikan kami adalah tarikh yang sangat penting bagi peserta bertindak dan hadir.

Apabila trainer memberikan tarikh kursus, pihak kami akan segera memberi emel dan tarikhnya kepada Tuan dan Cik Puan. Kiriman emel dan sms akan diterima bakal peserta.

(2) "Jika begitu, ada sebarang bengkel terdekat? Saya benar-benar tidak sabar."

Kerana ada yang bertanya soalan ini maka kami ingin maklumkan bengkel terbaru kami adalah pada tarikh berikut

Bengkel Penulisan Rencana Akhbar dan Majalah
Pada hari Sabtu, 15 Jun 2013
Mendaftar di sini http://kursuspenulisan.com pada hari ini. Pada yang sudah mendaftar, bersedia ya!

Bengkel ini telah melahirkan ramai penulis-penulis di majalah dan akhbar sejak tahun 2009. Maklumat berkenaan bengkel ini akan dimaklumkan pada emel seterusnya.

Baik, sehingga kini informasi terkini ingin saya maklumkan. Emel seterusnya akan dikirim. Bersedia ya dan jangan terkejut, "Siapa Atiqah Rahman?"

Sebarang persoalan dapat mengemel terus infokursuspenulisan@gmail.com. Insya Allah.

Saya mendoakan semua yang terbaik.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates