Jumaat, November 13, 2009

kursusperniagaan.com | Seminar pemasaran internet dorong bakal peniaga


Tim Kursusperniagaan.com mengendalikan seminar asas pemasaran internet untuk bisnes kecil hari ini, 12 November 2009.

Melibatkan peserta yang mempunyai latar belakang pendidikan bidang sains dan kejuruteraan. Majoriti pernah menjalankan bisnes sendiri secara individu mahupun dalam keluarga.

Tahniah dan mudah-mudahan dipermudahkan cita-cita membawa bisnes dari dunia offline ke dunia online. Bakal menjadi ibadah dan rezeki yang berkat. Doa daripada saya dan tim kursusperniagaan.com

Silabus seminar berdasarkan buku Internet Marketing untuk Bisnes Kecil dan Buat Duit dengan YouTube. Buku-buku ini menjadi tumpuan dan dikategori sebagai buku top-20 PTS Pro di MPH Alamanda, Putrajaya.

Respon peserta, Cik Puan Che Ainun Nasihah Ismail selepas program.

"Banyak yang saya pelajari hari ini memandangkan ini kali pertama saya sertai ceramah mengenai bisnes internet. Terima kasih untuk ilmu yg tuan kongsikan hari ini.

Cara pendekatan ceramah tuan tadi agak menarik dan isinya juga bermanfaat.

Saya sebenarnya agak kabur tentang bisnes internet sebelum ini tapi setelah mengikuti ceramah tuan, saya mulai nampak cara-caranya.

Selamat maju jaya tuan."


-----------

Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates