Jumaat, November 06, 2009

Malaysia Hari Ini MHI | 30 Strategi Menjadi Individu Berpengaruh di TV3











Buku 30 Strategi Menjadi Individu Berpengaruh terbitan PTS MiIlenia dibincangkan di rangkaian televisyen nasional, TV3.

Rancangan Malaysia Hari Ini dihoskan oleh Puan Wardina Saffiyah dan Tuan Ahmad Fedtri Yahya.

Buku ini adalah gabungan idea penerbit, PTS Milenia, tim grafik, tim pemasaran dan perhubungan awam PTS.

Tidak dilupakan, Terima kasih kepada tuan dan puan yang sedang membaca entri ini. Berkat doa tuan dan puan memungkinkan ia diperkenalkan kepada khayalak.

Sepanjang di TV3, Allah izinkan saya ketemu dua sahabat lama selepas program. Iaitu saudara Fuad yang menjadi pengurus Ana Rafali dan Azahari yang juga pengurus artis.

Kemudian melihat kepada kerja Tuan Wazir, seorang pengawal di Seri Pentas, menimbulkan kekaguman saya pada beliau. Seorang yang merendah diri, tidak lokek berkongsi pengalaman bertugas dari Syed Putra ke Seri Pentas selama 13 tahun. Berpengaruh dengan kesetiaan pada organisasi lebih 13 tahun.

"Pengaruh adalah gagasan yang didorong dengan kekuatan pemikiran yang mendominasi seluruh jiwa raganya," kata Huzaidi Hadis

Ramai orang percaya jawatan dan kedudukan sebagai prioriti nombor satu bagi membina pengaruh.

Tanpa jawatan, tidak ada pengaruh. Itu definisi mudah yang dipropagandakan. Bermula sebagai andaian, ia menjadi kebenaran yang tidak dibuktikan. Info buku klik di sini

Terkini, buku 30 Strategi Membina Pengaruh berada di rak 'Pilihan Menarik', pintu hadapan MPH One Utama, tingkat dua.


-----------

Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates