Rabu, Jun 12, 2013

Penulis sombong dan menderhaka seperti Tanggang?

"Mengapa Tuan tidak menjawab soalan saya di dalam Facebook berkenaan teknik menulis?"


Buku ini adalah pelaburan paling murah kepada Tuan dan Cik Puan yang bercadang memasuki dunia penulisan buku secara profesional.

Ia adalah nota-nota perguruan saya di bawah bimbingan Puan Ainon Mohd selain daripada rujukan-rujukan penting yang dapat memberi impak kepada penulisan saudara.

Kebanyakan soalan di dalam mesej Facebook dan emel berkenaan teknik penulisan tidak dapat saya jawab sepenuhnya kerana ia banyak dimuatkan dalam buku ini.

Saya gembira mendapatkan soalan susulan selepas buku ini dibaca, ia akan membawa kepada soalan yang lebih besar perspektifnya.

Ini adalah disiplin yang saya sarankan kepada teman-teman.

Mohon klik di sini  bagi mendapatkan senaskah buku Tip Menjadi Penulis Bestseller terbitan PTS.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates