Jumaat, November 12, 2010

Siapa pengurus bisnes kita di Google?

Teknik 'Kuasa Tiga' dalam Star SEO. Eksperimen carian perkataan penulis buku.
  • Pengurus yang terlalu fokus kepada prestasi jangka pendek sebenarnya lemah mengurus modal dan tidak mencipta pelan untung jangka panjang.
  • Apabila Warren mencari pengurus. Beliau mencari orang yang gaya hidup mementingkan kos. Ia ciri menambah kekayaan hidup beliau sendiri.
  • Adanya pendekatan 'ketakutan bisnes' menjadikan potensi bisnes ditemui di Google oleh pelanggan lebih tinggi.
  • Ada peniaga yang produknya dibeli selepas mudah ditemui di Google. Kemudian peniaga itu dibenci. Hati-hati dalam strategi.
  • Berhenti dulu! Perkara baru dalam internet tidak semestinya diaplikasi terus oleh peniaga yang mahu mudah ditemui di Google.
  • Unsur lokal adalah unsur penting dalam carian Google 'berminda tempatan'.
  • Perubahan pemilihan kata dalam bisnes yang kemudian mudah ditemui Google memendekan kos masa, wang dan risiko.
  • Setiap perkataan yang menarik hati Google adalah pengurus yang membuat kerja tanpa gangguan dan kekal jujur.
  • Peniaga kecil yang menguasai Star Seo tahu ada cara pelanggan menemui mereka di Google tetapi menggunakan teknik 'pintu belakang'.
  • Setiap perkataan yang menarik hati Google adalah 'unik'. Pandai pilih, bisnes kita ditemui. Jika salah, ditimbuni pula. Hati-hati.
  • Perkataan yang dipilih untuk mempromosi produk dan perkhidmatan memberi kepada kepada Google. Perkataan yang memaparkan produk di internet mesti sering 'bercakap-cakap' antara satu sama lain. Komunikasinya akan memikat hati Google.
  • Micromanaging membawa kecuaian dan kegagalan dalam bisnes. Pilihan perkataan dalam jualan adalah seni menjadikan ia sebagai 'pengurus' online.
  • Sekiranya teks dibaca sehingga ke tahap ini. Maka sah inilah jawapan mengapa ia masih dibaca. Klik di sini

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates