Jumaat, Ogos 06, 2010

Terbang melayang terbang ke pulau

Ke KLIA | Berkenalan dengan Tuan Umar, berusia 21 tahun dalam perjalanan pulang ke Sarawak. Sedang mengikuti pengajian di kolej kesihatan. Bakal menjadi inspektor kesihatan. Tanggungjawab pencegahan penyakit termasuklah di kawasan kuarantin dan berisiko tinggi.

Alhamdulillah mendapat ilmu dan pengalaman daripada Tuan Mad Yusof Yazid, Executive Vice President Head, Group Compliance, Maybank. Beliau duduk di kerusi bersebelahan.

Beliau berkongsi mengenai perubahan perspektif survival generasi terdahulu dan sekarang, kesetiaan pada organisasi, bakat dan survival. Perbincangan mengenai sejarah buletin Berita Maybank dan nilai insan dalam penerbitan juga jadi bual bicara selama sejam.

Pilihan buku dari KLIA hanya hasil tulisan Scott Mckain. Insya Allah, presentasi pemasaran internet untuk penulis di Akademi Penulis pada hari Ahad ini akan didedahkan dengan maklumat ini.

Puan Nisah Haron membaca sementara menantikan waktu.



----

Siapakah manusia bernama Zamri Mohamad ini?

Zamri Mohamad adalah penulis 15 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates