Khamis, April 15, 2010

Para pembaca bayangan Khadijah berbicara



Buku tulisan Zamri Mohamad diterbitkan di bawah anak syarikat PTS iaitu PTS Millenia,PTS Professional, PTS One. Antara anak syarikat lain di bawah PTS ialah PTS Islamika,PTS Fortuna dan PTS Litera Turut boleh didapati di rangkaian kedai buku MPH, MPH Online, Popular Bookstores,Bookcafe dan E-kedai.net

Teruskan membaca entri di bawah

-------




Saya tidak sangka bahawa buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah dibincangkan dalam Facebook secara kerap baru-baru ini. Saya percaya tulisan Tuan Imran Yusuf sebagai seorang bapa, seorang suami dan seorang lelaki yang melangkah dalam perjalanan yang lama kehidupan menjadikan buku ini cermin hidup yang bercerita.

Buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah terbitan PTS Millenia melalui cetakan ketiga dan menerima respon dari segi peneguhan isi, perkongsian pembaca dan cadangan demi cadangan.

Buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah juga sudah menjadi buku hadiah bapa kepada anak dan menjadi buku bed time story oleh sesetengah pembaca. Klik imej di bawah bagi paparan lebih jelas.








Mudah-mudahan buku ini membawa manfaat kepada penulis dan menjadi teman akrab rakan pembaca yang sudi membaca dan berkongsi kepada rakan-rakan.

Kepada mereka yang baru pertama kali mendengar judul buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah terbitan PTS Millenia, di sini saya berkongsi sinopsis buku. Buku ini mudah didapati di semua rangkaian kedai buku MPH, Popular dan rangkaian kedai buku seluruh negara.

Bagi memudahkan para pembaca membaca dan menghadiahkan kepada orang lain. Klik dan dapat dibeli di sini pada harga diskaun.

Ulasan daripada pembaca lain di sini


-------

Zamri Mohamad adalah penulis 15 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.


0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates