Sabtu, Januari 09, 2010

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010 | Bagaikan Khadijah di Hati Rasullullah

Info sisipan





Buku tulisan Zamri Mohamad diterbitkan di bawah anak syarikat PTS iaitu PTS Millenia,PTS Professional, PTS One. Antara anak syarikat lain di bawah PTS ialah PTS Islamika,PTS Fortuna dan PTS Litera Turut boleh didapati di rangkaian kedai buku MPH, MPH Online, Popular Bookstores,Bookcafe dan E-kedai.net

Teruskan membaca entri di bawah


----------


Sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010, PTS Millenia bakal memperkenalkan siri buku terbitan mereka, antaranya berjudul Bagaikan Khadijah di Hati Rasullullah.

Ini adalah vote atau undian para pembaca mengenai buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasullullah


Pertama daripada cik puan Nuha Nusaibah. Beliau meminati penulis-penulis seperti Kahlil Gibrán, Amy S. Foster, Francesca Lia Block. Berasal dari Butterworth, Pulau Pinang.

Pandangan beliau mengenai buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah.

Sumber Goodreads


Kedua daripada cik puan Zafirah dari Kelantan. Beliau juga membaca karya fiksyen seperti The Complete Sherlock Holmes: All 4 Novels & 56 Short Stories (paper). Pandangan beliau mengenai buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah.

Sumber Goodreads


Ketiga daripada cik puan Crystal Grey. Beliau dari Shah Alam. Cenderung membaca buku thriller, ilmiah, agama, sejarah dan biografi. Beliau membaca karya Ramlee Awang Murshid, Imaen dan Abdul Latip Talib. andangan beliau mengenai buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah.

Sumber Goodreads


Kepada para pembaca Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah yang telah memiliki melalui kedai buku MPH, Popular, Bookcafe dan kedai-kedai buku berhampiran, ucapan terima kasih daripada penulis. Komen dan pandangan amat ditunggu-tunggu daripada pembaca di blog, emel dan Facebook.

Lontarkan komen pada ruangan yang disediakan.


--------



Terkini! Zamri Mohamad adalah penulis 15 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates