Isnin, Februari 01, 2010

Kursus Penulisan | Langkah Seribu Menjadi Penulis Buku di Vistana capai sasaran

Info sisipan




Buku tulisan Zamri Mohamad diterbitkan di bawah anak syarikat PTS iaitu PTS Millenia,PTS Professional, PTS One. Antara anak syarikat lain di bawah PTS ialah PTS Islamika,PTS Fortuna dan PTS Litera Turut boleh didapati di rangkaian kedai buku MPH, MPH Online, Popular Bookstores,Bookcafe dan E-kedai.net

Teruskan membaca entri di bawah


----------

Daripada Akademi Penulis

Bengkel Penulis Super: Langkah Seribu Menjadi Penulis Buku Umum Bestseller yang berlangsung daripada 29 hingga 31 Januari 2010 di Hotel Vistana Kuala Lumpur berakhir dengan jayanya. Bengkel yang julung-julung kali diadakan ini mendapat sambutan yang amat menggalakkan.







Pada perancangan asal pihak Akademi Penulis mensasarkan penyertaan 30 orang peserta sahaja. Namun atas permintaan yang amat menggalakkan in ia dinaikkan kepada 40 orang. Jumlah kehadiran peserta dari seluruh negara adalah seramai 38 orang.

Para peserta pada kali ini terdiri daripada pelbagai latar belakang. Ada daripada penjawat awam berkedudukan tinggi di kementerian, doktor dan pakar perubatan, pensyarah universiti, jurutera, perunding latihan dan motivasi serta pesara. Ini menjadikannya penuh warna warni.







Sebanyak 38 proposal penulisan berjaya dihasilkan sepanjang 3 hari 2 malam ini. Proposal-proposal ini akan diberikan khidmat perundingan khas oleh pihak Akademi Penulis dalam beberapa sesi klinik penulisan akan datang.

Pihak Akademi Penulis mengucapkan jutaan terima kasih kepada para peserta yang hadir. Terima kasih juga kepada semua. InsyaAllah, Bengkel Penulis 2 akan dilancarkan tidak berapa lama lagi.


Nota: Sebarang jemputan bengkel penulisan anjuran Akademi Penulis untuk organisasi dan institusi, dapatlah menghubungi latihan@akademipenulis.com atau hubungi pegawai Tuan Abdul Qahhar di talian 0136288614

-------

Terkini! Zamri Mohamad adalah penulis 15 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates