Isnin, Disember 21, 2009

Resensi Buku | Komen pembaca 77 Tip Melembutkan Hati Lelaki

Info sisipan

Teruskan membaca entri di bawah

----------
Foto pembaca bersama suami di luar negara



Siapa pembaca yang dimuliakan ini? Saya petik daripada blog beliau

Seorang pelajar yang menggunakan sisa-sisa malam dengan membuat rekaan senibina dan duduk di perantauan.

"I'm reading a book entitled 77 Tip melembutkan Hati Lelaki by Zamri Mohamad it's a good book to tell the truth."

"Di zaman yang serba moden ini,macam-macam jenis perempuan dan juga lelaki yang saya jumpa. Jika bergaduh di depan bapa dan emak, Masya Allah, Nauzubillah"

"Kadang-kala karakter lelaki sukar difahami. Bagi mengelakkan konspirasi sesama kita, Elok menambahkan ilmu untuk memotivasikan diri"

Terima kasih atas kesudian membaca buku ini. Mudah-mudahan Allah berikan kefahaman dan dibuka ruang dalam mengurus perhubungan yang positif sesama ahli keluarga.

Adakah buku ini akan muncul semula di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur PBAKL 2010? Adakah mudah ditemui di kedai-kedai buku. Kita tunggu komentar para pembaca lain.



Nota: Buku 77 Tip Melembutkan Hati Lelaki adalah buku yang paling ramai orang perempuan membacanya pada tahun 2006 sehingga 2009.

Buku ini adalah buku yang pertama membawa saya ke televisyen melalui rancangan Resensi RTM dan membawa pertemuan bersama tuan Sayed Munawwar.

Buku ini pernah tidak disukai oleh orang lelaki ketika mula-mula diterbitkan kerana disangka mendedahkan kelemahan orang lelaki. Sebaliknya ada lelaki yang membelinya untuk isteri dan pasangan mereka.

Buku 77 Tip Melembutkan Hati Lelaki yang pernah mendapat ulasan Berita Harian mendapat 4/5 bintang daripada para pembaca yang membelinya di Book Cafe.


  • Adakah anda berasa entri ini bermanfaat? Sebarkan melalui emel forward kepada rakan-rakan.
--------


Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates