Isnin, Disember 21, 2009

Dari Gramedia | Buku motivasi dan pengurusan terjual baik di sana

Info sisipan

Teruskan membaca entri di bawah

----------



Baru-baru ini kumpulan penulis PTS Ke Gramedia di Mines dan berkenalan serta bertukar pandangan dengan pegawai bertugas di situ iaitu tuan Yazid (supervisor), Cik Puan Nor, Cik Puan Marliana, Cik Puan Norazlin dan tuan Amri. Tuan Yazid memiliki buku 30 Strategi Membina Pengaruh terbitan PTS Millenia pimpinan Tuan Ikram Wazir.

Kunjungan silaturahim adalah inisiatif para penulis PTS.





Ini adalah usaha bagi memperkenalkan buku kepada khayalak, menyokong usaha pekedai yang bersedia mempromosikan buku hasil tulisan kami di sana. Menurut mereka buku motivasi dan pop-pengurusan dalam bahasa Melayu adalah buku yang laju jualan di sana. Corak ini sedikit berbeza berbanding kedai-kedai buku lain yang lebih kepada buku fiksyen.

Ini menjawab persoalan kami ketika mana tiba di sini melihat dua meja utama di hadapan dipenuhi buku-buku motivasi dan pengurusan.

Kepada para pembaca yang dimuliakan, buku-buku saya mudah didapati di sini. Antaranya 30 Strategi Membina Pengaruh, Cari Duit Cara Mudah Sebagai Penulis Bebas dan buku-buku lain.


Selain itu, saya menerima emel daripada pembaca 30 Strategi Membina Pengaruh dari Negeri Sembilan. Seorang ibu yang kini menyambung pengajian peringkat sarjana. Terima kasih kepada pembaca dan tim PTS Millenia.

Seorang rakan Facebook, Tuan Zuhairi memaklumkan saya, beliau menjadikan buku 30 Strategi Membina Pengaruh terbitan PTS Millenia sebagai hadiah kepada rakan-rakan dan lebih mengejutkan kepada Ketua Pengarah!

Saya sertakan salinan screenshot emel itu.



  • Adakah anda berasa entri ini bermanfaat? Sebarkan melalui emel forward kepada rakan-rakan.
--------


Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates