Ahad, Oktober 11, 2009

29 Penulis bestseller bakal dihasilkan menjelang 2010

Ramai tidak menyedari mereka telah didedahkan teknik menulis sejak di sekolah, universiti dan di tempat kerja. Tetapi mereka tidak diberitahu (dirahsiakan) bahawa apa yang mereka buat selama ini dapat diubah menjadi sebuah buku yang membina reputasi dan kredibiliti mereka dalam kerjaya dan bisnes.

Gabungan peserta daripada latar belakang pelbagai menjadikan seminar ini lebih berprestij. Ada daripada kalangan guru, editor, usahawan, pengarang dan mahasiswa. Itulah gambaran ketika seminar penulisan buku popular di Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) pada 10 Oktober lalu.

Salah seorang pengarang terkenal yang turut hadir adalah Cik Zabrina Abu Bakar, pengarang buku Life Is An Open Secret. Karya beliau pernah beberapa kali menduduki cara buku bestseller MPH.

Terima cik Zabrina atas sokongan kepada program kami.

Seminar kali ini dikendalikan oleh Tuan Fauzul Na’im Ishak dan Tuan Zamri Mohamad. Dua orang jurulatih berpengalaman dalam dunia penerbitan dan penulisan buku.

Pelbagai input dikongsikan. InsyaAllah dalam masa terdekat kita kongsikan pandangan para peserta mengenai seminar kali ini.

Tahniah kepada semua penggerak program, tahniah kepada semua peserta atas partisipasi yang cukup baik. Kita doakan semua peserta berjaya merealisasikan semua karya paling lewat hujung tahun 2010










-----------

Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

1 Respons:

Puan Ainon Mohd. berkata...

Tahniah atas kejayaan tuan. Mereka yang datang tentu terkejut dengan perkembangan terkini pasaran buku Melayu....

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates