Ahad, Ogos 23, 2009

Bukan hanya cinta di awangan yang indah

Komen pembaca buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah terbitan PTS Millenia pada Ogos 2009.

----

Petikan komen pembaca buku

Aku lebih suka mengajak sahabat aku untuk membaca buku tentang hubungan yang berasaskan Islam. Kerana buku-buku seperti itu lebih membuatkan kita berfikir sebagai orang dewasa bukan hanya cinta di awangan yang indah sahaja.

Contohnya buku Bagaikan Khadijah Di Hati Rasulullah.

Syukur, nasihat aku diterima pakai oleh kawan-kawan aku.

"Betul cakap kau, bila kita baca buku macam ini, kita dapat berfikir dengan lebih baik, bukan lagi emosi yang menguasai diri,kadang-kadang aku rasa apa yang aku buat semua itu betul, tapi sekarang baru aku tahu sikap aku sendiri macam mana."

Tapi bukan sahaja lelaki perlu berhati-hati dalam memilih soal pasangan, perempuan juga perlu berhati-hati.

Baca lagi komen pembaca di sini


------

Sehingga 23 Ogos 2009, buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah sukar didapati di kedai buku rangkaian MPH. Jika ingin memiliki Bagaikan Khadijah di Hati Rasullulah secara online, Klik di sini.
--------

Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates