Isnin, Ogos 31, 2009

Apa yang adik kecilku baca nanti?



Apakah bacaan bulan Ramadan dan bacaan Syawal yang dapat kita hadiahkan kepada adik kecil, anak buah dan anak-anak kecil di rumah sepanjang bulan puasa dan menjelang Syawal ini.

Pastinya sesuatu yang memberi nilai tambah yang mendidik dan menghiburkan sepanjang kedua-dua bulan ini. Bulan yang menjadi keseronokan kepada anak-anak kecil dan menjadi bulan-bulan yang ditunggu-tunggu menjelang usia dewasa mereka.

Pengisian mengenai keindahan Ramadan dan Syawal yang menyeronokan. Koleksi cerita penuh kenangan mengenai keluarga dan harapan keceriaan dalam hati yang akan sentiasa subur. Semuanya menjadi pakej lengkap dalam satu hadiah istimewa buat mereka. PTS One memperkenalkan Remaja@ptsone 2009. Bakal berada di kedai-kedai buku seluruh negara menjelang Ramadan ini.

Boleh jadi, ia dapat menjadi hadiah galakan buat anak-anak yang baru pertama kali berpuasa.


-----


Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates