Selasa, Jun 30, 2009

Apakah jenis buku yang ingin tuan dan puan mahu saya tulis?

Saya mula melihat-lihat paparan kajian pengunjung blog ini. Blog menggunakan Blogspot ini adalah blog ketiga saya. Satu menggunakan Wordpress kerana ia mudah dikesan Google dan satu lagi menggunakan domain saya sebagai persediaan atau back up jika blog ini hilang tiba-tiba.

Saya tergerak melihat statistik Nuffnang yang menggunakan informasi ini untuk memilih iklan apa yang patut disiarkan dalam blog ini. Maka inilah hasilnya.

62 peratus perempuan dan 37 peratus lelaki mengunjungi blog ini.
Majoriti pelajar 45 peratus diikuti pekerja 22 peratus
Umur 19 sehingga 30 tahun paling ramai mengunjungi blog ini


Soalan saya, apakah jenis buku yang ingin tuan dan puan mahu saya tulis dan diterbitkan. Mohon tinggalkan komen pada entri ini. Klik di sini.



Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates