Isnin, Jun 08, 2009

Air mata dan kelemahan lelaki | Mitos atau benar?


Amboi, rupa-rupanya isu air mata senjata melemahkan lelaki dalam buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah dibincangkan secara segar dan muda oleh blogger yang sudah membaca buku ini.

Boleh jadi Tuan Imran dapat huraikan lebih lanjut dalam pengalaman beliau menulis bab ini. Apakah benar lelaki tidak keruan dan serba salah apabila wanita mula menitiskan air mata. Adakah lelaki tetap keras hatinya meskipun air mata berjujuran ketika konflik si dia dan kekasih hati semakin memuncak?

Rata-rata berkata ya dan melihat itulah kekuatan yang dilihat daripada sesuatu yang zahirnya dianggap lemah. Bak kata blogger dan komentar kepada buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah, sengaja kalah dengan kemenangan berganda.

Terima kasih atas diskusi di kalangan blogger dan pembaca Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah.

Saya kongsikan sedikit pandangan blogger mengenai isu ini. Dipetik daripada blogger yang juga pembaca buku ini.

Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah kini di kedai-kedai buku utama seluruh negara di rak bahagian rujukan Islam, kekeluargaan dan motivasi.










Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

1 Respons:

lizz berkata...

heh?camner leh tersesat komen aku kat sini ni?hehehehe. *maceh, bg tumpang glamer:P

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates