Isnin, Mei 25, 2009

Majalah Quill dan dua paket Nescafe




Ya, majalah Quill edisi kali ini istimewa. Saudara bukan sahaja dihidangkan dengan pelbagai informasi menarik mengenai dunia penerbitan, selain daripada temubual Tuan Arief Hakim dari PTS Publication and Distributor Sdn Bhd. Tetapi saudara bisa menikmati Nescafe Gold sebagai sampel produk baru mereka

Selak sahaja halaman kedua, dua paket percuma disediakan khusus untuk saudara. Nah, apa lagi sediakan segelas Nescafe Gold sambil menikmati pelbagai rencana dalam majalah atau membaca buku kegemaran.

Di rumah saya ada seorang yang gemar menyediakan kopi untuk dirinya. Secara langsungnya menyediakan kopi untuk kami juga. Besar pahala sahabat yang sudi menjamu kami setiap hari.

Pastinya, ada penulis gemar berkarya dengan secawan kopi atau apa juga minuman kegemaran. Mahu berkarya sambil menikmati minuman kegemaran di sisi? Klik di sini.


Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates