Ahad, Ogos 10, 2008

Komen Cari Duit Cara Mudah Sebagai Penulis Bebas


Dipetik dari buku tamu laman web www.zamrimohamad.com

#1 | 2008-07-20 08:41:15 | rahisam ramli
Assalamualaikum saudara Zamri.

Saya ingin berkongsi mengenai tulisan saya yang disiarkan oleh Utusan Malaysia bertajuk Miskin Mangsa Pasaran Ekonomi Kapitalis pada 18 Jun yang lalu.

Jam 10 pagi pada hari yang sama wartawan Majalah Al-Islam menelefon saya dan ingin maklumat lanjut berkenaan tajuk di atas dan akan disiarkan dalam isu pebincangan untuk keluaran Ogos 2008. (satu makluman yang sangat menggembirakan saya sebagai penulis baru di akhbar)

Setelah soalan dihantar melalui emel dan saya cuba menjawab persoalan tersebut akhirnya hari ini setelah Majalah Al-Islam keluaran Ogos 2008 ada di kedai terus saya belek. Subhanallah, Alhamdulillah.

Kupasan itu memang benar-benar diambil untuk ruangan Isu bulan Ogos 2008. Terasa ada kelainan berbanding penulisan artikel kerana ia dikupas seolah-olah melalui temubual.

Hari yang bersejarah kepada saya, apatah lagi mengingatkan betapa berkesannya buku tulisan saudara yang menghasilkan kesan berganda. Terima kasih yang tidak terhingga buat saudara semoga Allah sahaja membalas kejayaan saudara pada masa-masa akan datang.

Wasalam
Rahisam Ramli
Pensyarah/Penyelaras Program Diploma Pengurusan dan Pentadbiran Islam
Kolej Teknologi Islam Antarabangsa Melaka

Nota daripada Zamri Mohamad: Sesungguhnya apa yang paling menyentuh hati saya adalah doa Tuan kepada saya. Berkat tunjuk ajar guru dan pertolongan mereka yang membawa kepada penerbitan buku Cari Duit Cara Mudah, terima kasih kepada Tuan dan Puan semua.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates