Isnin, Jun 30, 2008

Novel Cinta Islami Kuseru Namamu Kekasih



Terima kasih kepada Cik Siti Nor Fadilah Salleh Dzulkafli selaku editor perolehan PTS Millennia atas peluang yang diberi bagi membaca keseluruhan karya Kuseru Namamu Kekasih dan memberi testimonial kepada karya ini. Komen saya selepas membaca karya ini terangkum semuanya dalam testimonial tersebut (Klik pada gambar).

Sedikit latar belakang novel Kuseru Namamu Kekasih tulisan Puan Maya Iris.

Rayyan, gadis yang sanggup berkorban apa sahaja demi teguhnya cinta terhadap kekasihnya. Dia sanggup memutuskan tali pertunangan dengan Zaim, agar mendapat keredaan kekasih.

Hanisa, gadis yang terpaksa meninggalkan dunia yang dikasihinya kerana kebahagiaan yang dikecapi berakhir dengan kesengsaraan. Dunia yang pada mulanya indah adalah palsu belaka.

Zaim, lelaki yang tidak pernah terfikir akan jatuh cinta dengan gadis bertudung yang mengamalkan cara hidup Islam dengan sepenuhnya. Namun, dia sanggup melakukan apa sahaja demi membahagiakan hati seorang kekasih.

Mark, lelaki yang sedang tercari-cari seorang kekasih sejati. Seorang kekasih yang boleh memberikannya kebahagiaan yang hakiki.

Empat manusia yang berbeza latarbelakang mencari cinta sejati di sebalik bayangan semalam. Dalam pencarian mereka, seruan kekasih yang manakah bakal menggegarkan jiwa? Seruan kekasih yang manakah yang akan menjadi janji yang tertunai?

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates