Isnin, Mei 12, 2008

Terima kasih atas sokongan kepada buku Magnet Cinta

Memahami Bahasa Cinta Lelaki akan diulang cetak untuk anda



Hari ini saya menerima senyuman daripada seorang pembaca bernama cik Sue Samad di rangkaian Friendster. Bersama-sama senyuman, pembaca yang berwajah manis dari Cheras ini bertanyakan soalan.

"Assalamualaikum, Saya sudah membaca Magnet Cinta memang menarik buku motivasi itu. Tetapi masalahnya saya cuba mencari buku Memahami Bahasa Cinta Lelaki. Tidak ada pula di MPH.

Selain daripada MPH, di kedai buku mana lagi ya?
Tahniah kepada Encik Zamri. "

Respon saya

Waalaikum salam wbt

Cik Sue yang dihormati dan dirahmati Allah, terima kasih kerana kepercayaan dan sokongan membaca buku Magnet Cinta. Sokongan cik tidak akan saya lupa. Insya Allah.

Berkenaan buku Memahami Bahasa Cinta Lelaki, sememangnya sudah tidak ada di kedai buku dan sedang diulang cetak.

Mungkin cik Sue dapat mencarinya di Kedai buku Popular

Meskipun begitu ia boleh didapati secara online di sini

Segala kritikan dan cadangan cik Sue dinanti-nantikan.

Mungkin cik Sue dapat memberitahu apakah kriteria buku Magnet Cinta yang menjadikan cik Sue membacanya.

Terima kasih, saya doakan cik Sue sentiasa ceria, lapang dan berbahagia dalam apa jua dilakukan di dunia dan juga di akhirat.

ZAMRI MOHAMAD

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates