Khamis, Februari 28, 2008

Buku-buku saudara tidak ada di kedai buku online.

Snapshot dari Book Cafe. 3 daripada 4 buku sudah tiada dalam stok online


Pelayar : Assalam alaikum saudara Zamri Mohamad.

Saya : Waaikum salam wbt.

Pelayar : Saya hendak bertanya kepada saudara.

Saya : Silakan.

Pelayar : Saya berminat memiliki 77 Tip Melembutkan Hati Lelaki dan Memahami Bahasa Cinta Lelaki. Saya ingin membeli secara online.

Saya : Terima kasih. Saudari boleh miliki dengan hanya mengklik pautan pada entri pertama paling atas.

Pelayar : Tetapi buku-buku saudara sudah tidak ada dalam kedai online Book Cafe.

Saya : Oh, jika begitu, bagaimana pula kedai buku?

Pelayar : Saya cari pada hujung minggu ini.

Saya : Bagaimana jika saya cadangkan Magnet Cinta?

Pelayar : Masih ada lagi?

Saya : Itu sahaja satu-satunya yang ada dalam Book Cafe.

Pelayar : Baiklah.


Tip Penulis Bebas : Cari dan beri alternatif

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates