Jumaat, Julai 20, 2007

zamrimohamad.com dilancarkan

Alhamdulillah, laman web rasmi zamrimohamad.com akhirnya dapat diwujudkan. Terima kasih kepada saudara Sabri, penulis buku Rahsia Buat Duit Dengan Internet terbitan PTS Profesional. Beliau banyak membantu bermula dari A sehinggalah Z. Saya akui, saya lambat belajar dalam dunia IT. Tidak begitu pantas mengejar teknologi internet. Kesabaran Tuan Sabri dan kumpulan niaga beliau beberapa hari lalu saya berikan pujian. Malu juga memikirkan diri saya menjadi pelanggan yang banyak bertanya itu dan ini.

Saya sedang memikirkan konsep dan bahan yang ingin dimasukkan dalam laman web rasmi itu. Sementara itu kedua-dua blog, motivasiminda dan motivasimindamu akan terus berjalan seperti biasa. Cuma dari masa ke semasa fail sokongan akan disediakan.

Tahniah kepada ecommercemastery.com dan blog saifulsham.com yang banyak memberi input serta khidmat selepas pembelian yang menggembirakan hati saya.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates