Eh, hendak mempromosikan KFC di sini? Bukan begitu. Saya cuma tertarik dengan pendekatan KFC menggerakkan pemasaran produk-produk mereka. Malam semalam ketika saya sedang melihat peti e-mail, berbelas-belas e-mail yang mengandungi kupon online bagi produk terbaru KFC dengan harga istimewa.
Pendekatan secara online adalah salah satu teknik pemasaran hari ini. Saya cuba bayangkan sekiranya dalam dunia penulisan, penerbit dan penulis dapat mewujudkan pangkalan data pembaca-pembacanya yang diambil dari borang keahlian sama ada di belakang buku atau forum internet, kita mungkin dapat memberitahu sesegera mungkin para pembaca kita hasil penulisan terkini di pasaran. Sama seperti kupon pembelian KFC di dalam e-mail.
Pendekatan secara online adalah salah satu teknik pemasaran hari ini. Saya cuba bayangkan sekiranya dalam dunia penulisan, penerbit dan penulis dapat mewujudkan pangkalan data pembaca-pembacanya yang diambil dari borang keahlian sama ada di belakang buku atau forum internet, kita mungkin dapat memberitahu sesegera mungkin para pembaca kita hasil penulisan terkini di pasaran. Sama seperti kupon pembelian KFC di dalam e-mail.
Ulasan