Mohon doa semoga organisasi ini mendapat manfaat dalam coaching selama dua hari untuk pegawainya. Ditambah lagi dua sesi susulan dan pemantauan pre dan post result. Semoga Allah permudahkan.
Pengurusan Media Sosial sesuai bagi
(1) Bisnes yang memerlukan penglibatan aktif dengan pengguna.
(2) Guru yang mahu menjadikan ia sebagai medium pembelajaran
(3) Organisasi kerajaan dan swasta yang mahu mengurus persepsi dan imej.
Mereka yang berminat menyertai coaching emelkan ke zamrimohamad@gmail.com dengan subjek emel Coaching Media Sosial.
Mohon doa semoga organisasi ini mendapat manfaat dalam coaching selama dua hari untuk pegawainya. Ditambah lagi dua sesi susulan dan pemantauan pre dan post result. Semoga Allah permudahkan.
Pengurusan Media Sosial sesuai bagi
(1) Bisnes yang memerlukan penglibatan aktif dengan pengguna.
(2) Guru yang mahu menjadikan ia sebagai medium pembelajaran
(3) Organisasi kerajaan dan swasta yang mahu mengurus persepsi dan imej.
Mereka yang berminat menyertai coaching emelkan ke kreatifkursus@gmail.com dengan subjek emel Coaching Media Sosial.
Isi kandungan
Hari Pertama
Anatomi Sosial Media dan fungsi
Bekerja mengikuti tujuan
Pada hari pertama, akan didedahkan peta besar sosial media. Secara mendalam dan terperinci, anatomi setiap satu sosial media akan didedahkan berdasarkan teori dan praktis. Kemudian pelan manipulasi pemasaran ke atas setiap satu disusun.
Tujuan bagi mencapai perkara berikut
(1) Peserta dapat membeza setiap satu model tugas sosial media.
(2) Merancang membina pelan kesetiaan pelanggan dalam setiap fungsi
(3) Mengurus pelan integrasi antara setiap satu sosial media .....
Isi kandungan
• Anatomi sosial media
Teori dan Praktikal
• Aplikasi sosial media untuk jualan, pemasaran dan penjenamaan
Teori dan Praktikal
• Psikologi pengiklanan melalui perkataan
Teori dan Praktikal
Hari Kedua
Pemasaran konten.
Membangunkan jenama dan memperkenalkan produk
Pada hari kedua, akan didedahkan penjadualan berstruktur dalam melaksanan pemasaran melalui media sosial. Tujuan bagi mencapai perkara berikut.
(1) Konsistensi maklumat kepada khalayak
(2) Melihat hasil bagi mengenalpasti relevan atau tidak metod yang digunakan
(3) Menguruskan pemasaran berdasarkan musim dan pemasaran umum
Isi kandungan
• Merancang konten
Teori dan Praktikal
• Mencipta struktur organisasi konten
Teori dan Praktikal
• Membangunkan jadual pemasaran konten
Teori dan Praktikal
Pengurusan Media Sosial sesuai bagi
(1) Bisnes yang memerlukan penglibatan aktif dengan pengguna.
(2) Guru yang mahu menjadikan ia sebagai medium pembelajaran
(3) Organisasi kerajaan dan swasta yang mahu mengurus persepsi dan imej.
Mereka yang berminat menyertai coaching emelkan ke zamrimohamad@gmail.com dengan subjek emel Coaching Media Sosial.
Mohon doa semoga organisasi ini mendapat manfaat dalam coaching selama dua hari untuk pegawainya. Ditambah lagi dua sesi susulan dan pemantauan pre dan post result. Semoga Allah permudahkan.
Pengurusan Media Sosial sesuai bagi
(1) Bisnes yang memerlukan penglibatan aktif dengan pengguna.
(2) Guru yang mahu menjadikan ia sebagai medium pembelajaran
(3) Organisasi kerajaan dan swasta yang mahu mengurus persepsi dan imej.
Mereka yang berminat menyertai coaching emelkan ke kreatifkursus@gmail.com dengan subjek emel Coaching Media Sosial.
Isi kandungan
Hari Pertama
Anatomi Sosial Media dan fungsi
Bekerja mengikuti tujuan
Pada hari pertama, akan didedahkan peta besar sosial media. Secara mendalam dan terperinci, anatomi setiap satu sosial media akan didedahkan berdasarkan teori dan praktis. Kemudian pelan manipulasi pemasaran ke atas setiap satu disusun.
Tujuan bagi mencapai perkara berikut
(1) Peserta dapat membeza setiap satu model tugas sosial media.
(2) Merancang membina pelan kesetiaan pelanggan dalam setiap fungsi
(3) Mengurus pelan integrasi antara setiap satu sosial media .....
Isi kandungan
• Anatomi sosial media
Teori dan Praktikal
• Aplikasi sosial media untuk jualan, pemasaran dan penjenamaan
Teori dan Praktikal
• Psikologi pengiklanan melalui perkataan
Teori dan Praktikal
Hari Kedua
Pemasaran konten.
Membangunkan jenama dan memperkenalkan produk
Pada hari kedua, akan didedahkan penjadualan berstruktur dalam melaksanan pemasaran melalui media sosial. Tujuan bagi mencapai perkara berikut.
(1) Konsistensi maklumat kepada khalayak
(2) Melihat hasil bagi mengenalpasti relevan atau tidak metod yang digunakan
(3) Menguruskan pemasaran berdasarkan musim dan pemasaran umum
Isi kandungan
• Merancang konten
Teori dan Praktikal
• Mencipta struktur organisasi konten
Teori dan Praktikal
• Membangunkan jadual pemasaran konten
Teori dan Praktikal
Ulasan