Sabtu, September 18, 2010

Alumni kursuspenulisan.com menggegarkan kerusi organisasi

Assalamualaikum wbt

Saya doakan semoga Allah mempermudahkan urusan dan dibukakan pintu rahmat dan berkat kepada peserta, bakal peserta dan alumni. Mudah-mudahan para malaikat sudi mengaminkan dan Allah memakbulkan doa ini.

Selepas lebih seminggu kita menyambut Syawal, mudah-mudahan semua berada dalam keadaan yang ceria dalam meneruskan hubungan silaturahim ini.

Alhamdulillah, tim kursuspenulisan.com melalui hal yang sama. Mudah-mudahan keceriaan hari lebaran ini memberi semangat kepada kita terus berkarya.

Dalam kegembiraan Syawal ini, pihak kursuspenulisan.com meraikan kegembiraan Tuan Azrul Sani, alumni kursuspenulisan.com sesi Julai lalu.


Penulisan beliau pada 21 Ogos 2010 mengenai isu dan dilema petani buah-buahan mendapat respon segera secara bertulis dalam akhbar Berita Harian.

Pada 7 September 2010 Jabatan Pertanian melalui Ketua Komunikasi Korporat Jabatan Pertanian telah memberi jawapan segera dan komitmen terbuka melalui kenyataan media.

Inilah perubahan yang dilakukan oleh alumni kursuspenulisan.com, Tuan Azrul Sani. Selepas bengkel diikuti tiga emel bagi melihat hasil penulisan beliau. Dengan izin Allah, ia disiarkan dan diberi respon.

Tuan Azrul Sani melalui penulisan beliau telah membantu para petani seluruh negara.

Penulisan beliau memberi harapan dan cerita baru kepada mereka.

Tahniah kepada beliau dan semua peserta di kursuspenulisan.com

Kurang tiga bulan kita akan mengakhiri 2010, mari kita sama-sama sasarkan agar muncul lagi hasil penulisan di media yang akan mengubah hari esok menjadi lebih baik. Juga menjadikan nama kita legasi yang menjadi semangat untuk yang lain untuk menirunya.

Semuanya bermula dengan penulisan.

Salam Syawal dan selamat mencipta sejarah dalam dunia penulisan.

--



Kursus penulisan terbaru dibuka pada 2 Oktober 2010. Terbuka kepada semua. Berdasarkan First Come First Serve sebelum tarikh baru dibuka. Berminat? Daftar dengan mengklik di sini

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates