Selasa, Jun 09, 2009

Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah dibaca oleh pengantin baru

Moga tidak terlewat mengucapkan selamat pengantin baru kepada pembaca, Puan Sharena dari Cyberjaya dan suami. Puan Sharena adalah pembaca Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah.

Mereka dalam perancangan berbulan madu di Cameron Highland pada pertengahan Jun ini. Kami mendoakan semoga Allah memberikan rezeki melimpah ruah dan kebahagiaan dunia dan akhirat kepada suami isteri ini.

Sinopsis buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah

Ada yang mengatakan perkahwinan ibarat pertaruhan. Ada pula yang mengatakan perkahwinan ibarat percaturan. Tidak kurang pula yang memberikan definisi perkahwinan sebagai perkongsian hidup dua hati yang berasal daripada dua keluarga yang berbeza segalanya.



Walau apapun definisi perkahwinan mengikut takrifan individu, namun Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah, menyingkap petua-petua cinta abadi alam perkahwinan, pengalaman sebenar, tip-tip berguna serta amalan doa-doa tertentu dalam mengemudi bahtera perkahwinan supaya kekal hingga ke akhir hayat.

Terima kasih kerana membaca.


Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates