Selasa, Februari 15, 2011

Apa terjadi jika buku dipamerkan di kedai makan?

Entri ini ditulis dan disiarkan di blog, Facebook dan dikirim kepada setiap emel yang pernah berurusan dengan saya. Kerana setiap seorang yang emelnya di inbox saya adalah saudara saya.

Nota: Jika kita percaya entri ini dapat mengubah hidup orang lain, klik butang share atau forwardkan kepada rakan yang kita rasakan dapat memanfaatkan.

------



Apa akan jadi apabila penerbit buku mula mencetak 'buku promosi' yang menyerupai kulit buku sebenar tetapi lebih nipis. Kemudian diletakkan di kedai-kedai makan. Kemudian dibelek oleh pembaca? Foto di TBS. Kami melihat eksperimen buku ini oleh Telaga Biru.



Kesan ekperimen terhadap pelanggan, beliau membeleknya. Foto di TBS. Hanya kedai makan yang berdekatan dengan kedai buku sahaja. Apa akan jadi apabila penerbit buku mula mencetak 'buku promosi' yang menyerupai kulit buku sebenar tetapi lebih nipis. Kemudian diletakkan di kedai-kedai makan. Kemudian dibelek oleh pembaca?





-----

Zamri Mohamad merupakan penulis yang sedang mencapai penerbitan 21 buah buku pada tahun 2011. Dengan sasaran mengubah masyarakat secara total secara mesra syariah. 

Beliau melatih para penulis di bawah label beliau. Selain itu menggerakan penghasilan peniaga tradisional yang berniaga di blog melalui formula Mulakan dengan Apa di Tangan. Juga membantu dalam aspek penulisan iklan jualan.



0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates