Selasa, Januari 04, 2011

Affiliate, buat sekali makan berkali-kali


Buka emel pagi ini |

Ketika saya menulis buku Urus Bisnes dengan Google, Internet Marketing untuk Bisnes Kecil dan Mudahnya Bisnes dengan Blog Shop terbitan PTS Pro, saya menulis teknik yang saya gunakan ke atas salah satu ebook yang saya promosikan di web http://ebookmentorjutawan.com/

Alhamdulillah sehingga ke pagi ini Allah izinkan saya menerima komisen affiliate daripada jualan ebook ini.

Inilah yang dikatakan buat sekali makan berkali-kali.



-----


Info terkini mengenai penulis Terbang Tinggi Setinggi Air Asia.


Insya Allah pada 8 Januari 2010 ini, kepada peniaga-peniaga kecil dan mereka yang akan mencari pekerja untuk perniagaan mereka kelak, kami akan mengadakan mini seminar 3M Mencari, Menggaji dan Mengekalkan Pekerja. Seminar ini penting bagi menghadapi pekerja-pekerja generasi Y yang melompat-lompat dalam tempoh singkat juga cara mengurus pekerja bermula dari 0. Tempat terhad.


Kursus lain pilihan peserta dalam peningkatan bisnes serta bakat Muslim

  • Strategi Menulis Iklan Jualan untuk Perniagaan Kecil 15 dan 16 Januari 2010. Klik di sini
  • Bengkel Penulisan Rencana Akhbar dan Majalah pada 23 Januari 2010. Klik di sini
  • Bengkel Blog Shop, Mulakan dengan Apa di Tangan 29 dan 30 Januari. Klik di sini
  • 19 Februari Mega Seminar Jana Wang dengan Menulis. Klik di sini
  • 25 - 27 Februari Bengkel Penulisan Berita Rencana Klik di sini

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates