Jumaat, Ogos 06, 2010

Seni jualan buku penuhkan mesin pembayaran

Puan Norliza Ali memaklumkan buku Berbunga Cinta Aisyah di Hati Rasullullah adalah salah satu buku pilihan pembaca di Batu Pahat. Sedang menunggu buku Bagaikan Khadijah di Hati Rasulullah yang sudah tiada di kedai mereka dan kedai buku berhampiran.

Di kedai buku Freedom, Parit Raja, Batu Pahat, Johor. Menurut Puan Norliza, beliau memberitahu para kakitangan membaca akhbar dan menonton rancangan televisyen pada awal pagi. Mereka melalui pengalaman, orang ramai datang ke kedai sebelum kedai buku dibuka dan meminta judul buku yang terpapar di akhbar dan televisyen. Mereka mesti bersedia awal menyusun di hadapan kedai buku.

Maklumat awal penerbit sebelum disiarkan di media amat penting kepada mereka.

Buku Urus Bisnes dengan Google terbitan PTS Professional mudah didapati dan dicari di kedai buku Freedom, Batu Pahat, Johor.

Di kedai buku Freedom, Parit Raja, Batu Pahat, Johor. Kata-kata hikmah di kedai buku.

----

Siapakah manusia bernama Zamri Mohamad ini?

Zamri Mohamad adalah penulis 15 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates