Jumaat, Ogos 06, 2010

Pahat memori di Batu Pahat (2)

Beliau mempunyai rasa empati yang tinggi. Setiap hari menumpangkan seorang anak kampung ke sekolah yang berjalan kaki sepanjang jalan dengan hanya berbekalkan dua ringgit ke sekolah.

Beliau kerap melihat anak kampung yang berjalan seorang diri. Ketika ini staf bahagian penerbitan UTHM menyediakan bungkusan nasi lemak untuk anak kampung itu yang akan berjalan kaki ke sekolah tengah hari nanti. Deposit amal Puan ini pasti berganda-ganda.

Sistem fail bahagian penerbitan UTHM. Sistematik!

Nasi Beryani Best. Kambing atau ayam? Beza seringgit.

Tuan Qahhar adalah pengurus latihan di Akademi Penulis. Setiap kali ada waktu lapang, beliau akan membuka senarai nama dan menghubungi setiap satu nama dalam senarai itu. Rupa-rupanya menghubungi mereka yang mendaftar ke bengkel penulisa super anjuran akademi penulisan. Jam 6.25, masih lagi menghubungi nama dalam senarai. Sangat bersemangat.


----

Siapakah manusia bernama Zamri Mohamad ini?

Zamri Mohamad adalah penulis 15 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates