Ahad, Disember 13, 2009

Kursus Penulisan sukses di IADA Kerian, Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani


Teruskan membaca entri di bawah

----------



Perjalanan sejam dari LCCT ke Langkawi pada Jumaat 11 Disember 2009 mempertemukan saya dengan beberapa individu yang mempunyai cita-cita dan impian yang tinggi untuk organisasi.

Melalui panggilan telefon daripada Tuan Haji Yusof dari IADA Kerian, Sungai Manik, Perak, saya melalui Akademi Penulis dijemput ke sana bagi memberi latihan penulisan rencana kepada 36 orang kakitangan jabatan dari seluruh negeri Perak dan Kedah.

Selama lima jam bengkel berlangsung bermula jam tiga petang sehingga 12.30 malam, para peserta didedahkan tip-tip terkini bagaimana menghasilkan rencana yang diminati pembaca. Penulisan rencana yang menarik secara langsung meningkatkan imej organisasi.

Tujuan IADA Kerian di bawah Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani mengadakan bengkel ini adalah bagi mengumpul cerita-cerita kejayaan yang dicapai oleh para petani dan kakitangan agensi di bawah label Success Story.






Bertempat di Hotel City Bay View, 36 peserta didedahkan dengan meningkatkan fokus penulisan, memahami formula 3P iaitu Penulis, Penulisan dan Pemasaran yang menjadi kejayaan kepada individu dan agensi memperkenalkan idea mereka melalui rencana.

Respon yang diberi amat menggalakkan dan pra komitmen bagi mengadakan bengkel seumpama ini di peringkat pusat dan negeri sedang diusahakan.

Sebarang jemputan kursus penulisan rencana bagi meningkatkan imej para pegawai agensi kerajaan dan swata dapat melalui pegawai berikut;

Tuan Abdul Qahhar
Akademi Penulis Sdn Bhd
0136288614
latihan@akademipenulis.com

---


0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates