Jumaat, November 13, 2009

Usrah bisnes dan seni mengurus impian hidup





Atas permohonan Tuan Azree, saya sertakan beberapa foto usrah bisnes dan seni mengurus impian hidup oleh Puan Ainon dan Prof Abdullah Hassan.

Usrah lima jam (jam 8.00 malam- 1.30 pagi) ini memberi perspektif baru kepada kami dan menguatkan jiwa kami dalam perjuangan yang sangat mencabar kekuatan kami.

Sepanjang lima jam, saya berkesempatan berkongsi tip-tip kepada rakan-rakan FB melalui status subjek Usrah via Celcom. Rujuk status sebelumnya.

Mudah-mudahan dengan keberkatan ilmu itu dapat mendorong semangat kami dapat berjuang dalam dunia yang adakalanya kami berjuang dalam jemaah dan adakalanya berseorangan.

Nota: Walau apa pun impian hidup, walau apa pun bentuk pengorbanan untuk mencapai apa yang kita inginkan. Bermentor adalah perkara yang wajib dan perlu dibuat dari masa ke semasa.


-----------

Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

1 Respons:

Puan Ainon Mohd. berkata...

Itu kucing Si Belang duduk di hujung mneja....

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates