Isnin, Julai 06, 2009

Paintball tim penerbitan PTS bermandi cat

Beberapa jam lalu saya menerima informasi daripada Tuan Irfan, editor perolehan PTS Professional, gambar-gambar aktiviti paintball telah selesai dimuat turun oleh Tuan Hazali dari Waiz Malaysia.

Tuan Hazali atau lebih dikenali sebagai Cikgu Hazali di kalangan tenaga kerja di PTS merupakan pendukung kuat karya-karya dalam bahasa Melayu dan beliau antara individu yang menjadi guru saya serta inspirator yang besar.

Di saya kongsikan koleksi foto sepanjang program bersama PTS. Kepada penulis PTS dan pendukung penerbitan ini yang mahu turut serta bermain bersama pada masa akan datang, sertai Facebook saya di sini. Insya Allah jika disampaikan informasi oleh pihak penganjur, maka mudah maklumat ini disampaikan.

Terima kasih kepada tim PTS! Terima kasih kepada jurufoto dan wartawan perang, Tuan Hazali! Satu-satunya individu berani berjalan di padang tempur tanpa membawa marker (nama lain untuk alat menembak)























Zamri Mohamad adalah penulis 10 buah buku, jurulatih penulis bebas, perunding di Akademi Penulis dan jurulatih pemasaran perniagaan kecil di internet di kursusperniagaan.com dalam bidang penulisan iklan di internet. Sertai seminar, miliki buku dan ketahui lebih lanjut penulis buku di Malaysia di laman web rasmi.

0 Respons:

 

Catatan Trainer Kursus Penulisan Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates